Pages

Sunday, August 14, 2011

Manicure!!! {from the web}

Sí yo soy de esas que se pintan las uñas. Me gustan las manos y los pies cuidados. Ya se sabe, la primera impresión es la que cuenta y los hay como yo que se fijan en estas cosas...

En general no amo las manicuras demasiado elaboradas pero esta de ...love Maegan me ha encantado, fácil y de efecto. Ahora sólo tengo que buscar la cola con purpurina (aunque no sea la de Martha Stewart) y hacer un par de pruebas.


_______ _______


Yes I am one of those who paint her nails. I like the hands and feet care. You know, first impressions are everything and there are people like me that look these things ...

Generally not love too elaborate manicures but I loved this on ...love Maegan, easy and effect. Now all I have to find the glitter glue (although not the Martha Stewart) and make a couple of tests.




Debéis aplicar el color o la base antes de la cola (en este caso un fantastico color café con leche), dos capas de cola con purpurina y dos capas de brillo protector.


_______  _______


You must apply the coat colorated or not (in this case a fantastic café au lait), two coats of glitter glue and two coats of protective shine.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...